Monday 1 August 2011

kesedihan ketika puasa~

asalamualaikum...dah solat? heheehee :)


arh..tenang bila solat..baruk jak bis solat asar tek.. ehe.. aku mula dekat kan diri dengan ALLAH..heee,, ptg tok, aku mok crita tentang nok tadik ya.. aku gembira bila kwu padah yang kwu sayang ku juak.hanya  dalam blog jak aku dapat mok luahkan sgala isik hati ku tok.. aku takut kehilangan nya agik..aku coba mok dpatkan nya.. tapi.. masa nok blom mnntuka.. aku dpat doa dari jaoh jak supaya nya slalu ada di sisi aku.. kali if ku dapat nya balit, aku harap sikda gik prangey2 nok lamak blaku,& aku harap mak nya pat trimak aku balit.. aku sayang ngan mak nya.aku sayang maknya mcam ku sayang ngan mak ku sendirik.. aku mcam dah anggap maknya sebahagian dari hidup ku.. banyak gilak dah kenangan mekduak.. aku rindu ngan saat kmkorang bsama.. aku akan tggu nya..sik kira kalau aku menyesal kali tok if nya sik pat trimak aku..aku akan jadikan semua ya pengajaran nok baru.. hehe.. srius kan?? kmkorang dah target baju sama kaler.. p, lom juak tebeli2.. bila nya sikda contact aku., 'aku umpama hilang nyawa' huh! sdeh eh,. apa hukum klau sedih time puasa? aku research nya sik jumpa.. ya ku heran.. maybe sikda hukum.. and lastly, aku kinek dah solat,aku solat kerana ingin mndekati diri ngan ALLAH..


kakya, msg nok nya sent ngan aku ya,nya suruh aku tunggu.. aku harap ada jalan penyelesaian bagi hubungan mek duak.. aku sikmok kdaktok..gantong jak  rasa hubungan tok.. k lah.mok g bazar ramadhan.. selamat bepuasa smua.. :)


asalamualaikum..

No comments:

Post a Comment