Monday 4 July 2011

Bila kali pertama menggunakan blog..

Asalamualaikum everybody..

hari tok 4 julai 2011 aku dah ada blog baru..ada seorang insan nok tolong aku "create" blog tok..hekhek.. Sik sangka juak ada insan nok sanggup tolong aku buat benda tok.. Thanks to you ~erre~ .. haha..tok ku cuba lah post something nok ada merapu lah sikit ayat nya.. time tok hujan, angin, sejok-sejok nok menyebabkan line tok ada terganggu lah..(sambil aku pakei sweater bundle nok tebal n makan kraker beras A1)..ahhh~ sejokkkk...keluar dr topik..hek2..sori..arrrrrr..........kakya aku tulis tok sebab aku mok tgok samaadda nya berjaya orsikx..walaupun line brodband tok dah macam "chipSmore" kejap ada kjap sikda.. so aku terusskan.. blog tok aku mok kisahkan tentang hidup ku nok serba"sengle" tok..so, sapa-sapa nok xpahan dengan bahasa ibunda miri tok aku mintak maap lah..sebab kalo aku tulis lam bahasa melayu or melanau, kemungkinan lah ada sebahagian besar 'makhluk' nok tinggal di dunia tok sik paham..so, aku tulis dalam bahasa sarawak lah..ok?? 

ahh..haha..'sengal' lah juak bila kali'firstime' aku pakei blog tok..sebab aku tok sik lah semoden ktkorg nok dah berkurun pakei blog tok..heee..tapi ya lah sebagai manusia nok kedak aku tok,nok kadang-kadang lembab macam kurak-kurak and selalu 'pandei' macam sang kancil tok..(dengan nada nok memujik dirik lah sikit) hehe. . so aku pun 'ngegeh2' nyuroh sidia buat blog pake aku..8dengan alasan : 'kmk mok luah kan perasaan lam blog,biar org x tauk kmk and kmk sik malu..bila kmk luah kat FACEBOOK, malu lah kmk..dah org 'kenal' kmk..heheh..(ada gik unsur muji dirik sitok)..haha..

Yalah sedikit sebanyak-banyak nok ku dapat crita kat ktkorang hari tok.. ku takut juak mok post banyak gilak..sebab hari tok hujan,berangin..* haha. sikda kaitan sebenarnya.. kaver jak sebab line BROADBAND tok nok bodoh sebenarnya..hehe.. OKAY LAH! jumpa lagik kay.. BANYAK gik benda nok aku maok post dalam blog tok..aku mok buat blog tok umpama 'girlfriend' aku..dapat aku luahkan perasaan aku tok nok kekadang ada perasan 'cute' tok..(walaupun ku tauk blog tok sikda jantina) hehe.. ok.. SEE YOU.. (Thanks erra)

1 comment:

  1. ur welcome ahim . hee .. c pa . bait nan orang satu amalan yang baik punya .:) . so enjoy ur new blog ..

    ReplyDelete