Tuesday 5 July 2011

bila kredit habis~

Asalamualaikum everybody....


haritok aku pun kridit abis..haha..terasa kecik hati sikit lah bila kedit abis..digi sik sound2 ngan aku..ya lah rasa kecik hati tek..hehe ..then ku send antara 3 girl npok ku msg tok..aku send request lah tek..tengok2 2 orang jak kol..org nok slalu msg,kol sikda kol aku time ya.. sikpa lah..bukan rezeki..haha.. ada gik kait mengait dengan rezeki tek..hehe..


haritok ku bukak burger lah,sambil ku nunggu 'kastemer' tek, ku ngga gerek ku blakon lam crita kawin masal.. 'AGNES MONIKA' bah, bulak lah korang sik kenal nak.. haha.. (perasan aku tok) haha.. boring lah time tok,. time tok aku pake baju 'gadong' sluar traksut wana silver, pake skarf rambut and ikat (mok madah rambuut ku dah panjang bah) hehe..detail sik? apa nok aku sik padah ya aku sik pakey lah.. hahaha.. (18sx) sik sangka juak aku time tok line 'OK' lah 'sikit'.. malas mok puji lebih, faham lah line celcom tok.. dah puji banyak gilak kelak, sik bagus nya.. mala jak aku teringat dengan bulan ramadhan nok akan datang sik lamak agik tok..update blog dapat, assigment sik pat buat.. (ceh nampak gilak aku tok pemalas) *mun lecture ku dengar,mungkin ada kecik hati sikit lah sir ya.. hahaah..mala jak ayat kecik hati..haha..


"Dengan menggaruk palak, and berpikir secara mendalam, aku mok crita pasal bila kredit ku habis.. haha.. tajuk lawak jak bunyi, tapi ya lah.. kecik hati lah sikit bila kredit habis nak.. sik pat msg sapa2..kadang2 best juak nulis blog tok,. pat juak aku buang masa lapang ku nok sik lah terlapang gilak..haha.. boring bah tunggu 'kastemer' meli 'BAGAR' nak.. kecik hati lah sikit bila 'kastemer' kadang2 jak meli..haha sikda rezeki kali.. bila dah kredit ku habis tok, boring eh! ho ho.. tunggu panggilan ajak lah tok.. selalu time tok mun ku aktif gilak dengan FACEBOOK ku, haha..mesti ada2 jak nok aku buat... (rasa kreatif bah ku tok) haha.. hobi aku nak ngaco pempuan.. bila dah nya bagi nombo, sikda juak aku msg.. suka jak mintak bah.. sik tauk lah kenak.. mungkin aku sik tetarik eh..haha.. kuat juak angin malamtok.. mok madah sejok, sik juak..ya lah..kuasa maha esa.. 


ops! terberhenti seketika tek..iklan, orang beli bager.. hehehe.. terpaksa aku tutup awal malamtok..angin kuat.. sik mok lah aku tgok kastermer ku makan bager perisa pasir..hhehee.. (terasa rugi lah sikit tek) hehe..tapi sik pa lah..rejeki.. haha.. k lah, aku sikda idea gilak malamtok..hehe.


Asalamualaikum....

No comments:

Post a Comment