Friday 8 July 2011

lagu yang menenangkan hati.

Asalamualaikum everybody....


heee, pasal lagu ohh..aaa,banyak lah pasal lagu tok..tapi aku maok ceritakan nok aku rasa jak.. kedaktok, bila dengar lagu dalam blog 'seseorang' tok.. haha..(pa kah tetak) lagu ya boleh buat hati tenang jiwa tenteram bah.. gila siot.. haha..ada lagik siot di padah gila,.. marah ajak orang nok nama 'siot' kelak.. then,aku mok suruh org ya carik lagu nok ku mintak..ceh.*bukan mok belagak seperti bos lah..jangan salah paham kay..then, mun lah nya jumpa lagu ya..nya nang benar-benar dapat teka apa nok hati ku mintak(walau pun macam bulak jak bunyi nya) tapi benar..nya memang terer.. ku boleh respect dengan nya..


heee, mnarik sik? hati ku tok macam dah keliru.. sik tauk kenak.. and, nok pentin..aku dah dapat lupakkan "EX" aku..yeah.. Terharu lah sikit dengan dirik ku tok..bangga ku kawan ngan aku)haha,camney ya?) hati ku tok dah macam terkbukak untuk 'someone' cheyyyyyyy! hhee.. kita tengok sapa orang ya..ok,honestly aku "BARUK" dapat lupak kan EX ku ya..hariya aku dah bagi barang nya balit.,then kmkduak kelai,then aku malas lah mok layan org "perasan EGO" ya.. nya ada msg, aku buat derk jak..malas mok laayan..hehe.. so,maybe aku sik g rumah nya raya kelak..(ada gik kaitkan pasal raya dalam topik tok) hehe.. and aku akan mungkir janji dengan dak kazen2 ku yang aku tok janji ngan sidak embak sidak pergi umah ex ku ya.. aku sik dapat eh.. sorii k both of you.. hurmm, pasal someone ya tek.. hehe..bila org ya dapat buka hati ku dengan sepenuhnya and dapat tawan hati aku.. so, aku akan ceritakan tentang nya,, hehe..




sabar lah menunggu okay.. siktauk kedaknay aku boleh tenang macamtok..samada aku dengar lagu ya or aku dah.........??????? hehe.. malas mok cerita..ada aku di chop KEMAROK..hhaha..mun lah korang tauk pa KEMAROK ya..wah, sik sangka kan aku boleh type blog tok panjang - panjang sedangkan aku tok 'Diploma' jak..(ceh,sikda kaitan alu jak)haha..sikda lah, guro jak.. aku buka blog org ya and aku just dengar lagu nya sebab aku dah update blog nya selalu..nya jak yang lambat inform aku..wahweahwah! ha ha.. best sungguh lagu belia.. ya jak lah untuk hari tok..sambil aku pakey boxer,and pakey gelang silver jak type tok,,aku mok mintak maaf sebelum terlambat kalau ada perkataan,ayaat2 nok nyakit hati korang nok baca k..hehe.. aku just luah kan jak.. so, jangan lah ada unsul "SINDIR" klak bila jumpa aku or apa2..hhehee


Asalamualaikum....

1 comment:

  1. heyy .. who is the person huhu ?? hehe ..bagus laa mun ktk dh dapat lupak tentang ex-gurl tak ..
    romantik laa ktk tok... heheheks ..

    ReplyDelete