Wednesday 20 July 2011

pasal 20/7/2011

huh..asalamualaikum (bunyi mcam lelah jak kan)


hehe..today i would like to story2 about today (kcak sik english ku?) hahaha.. hari tok kan, pagi ku exam and ptg ku ada klas biasa..but, sir nyuroh mekorang buat public speaking.. cilakalala! aku membencinyai pun bnda ya...huh..!tapi ya lah kan..blajar,paksa ngekot jak lah..hehe..&&&&&&&& aku mok crita pasal bila ku blit kelas tek..arrrrr!!! jeng3


sikda lah.. aku tetiba tringat tentang EX ku.. haha.. siktauk knak ku boleh tringat tntang nya..ternyata hasrat untuk aku melupakan nya memang sik dapat..woh, banyak dah mekduak berkorban demi hubungan mekorg duak.. mok crita pun aku sikan crita lah..hehehehe.. then, ternyata aku agik simpan barang nya..hehe..(dalam erti kata lain 'sengaja simpan') huhu..ya lah ku bnar2 EGO..memang,memang ku EGO..tapi, EGO aku sik bepanjangan..See, still juak aku msg nya..hohohohoh! kenangan pok..susah mok lupak..walaupun dah 2 month mekorg bpisah,bnyak bnar rintangan & halangan nok ku dapat..hehehe.. tapi, sikpa..ya adalah pelajaran baru bagi aku... &&&&& aku mok mintak maaf ngan sesorang ya.. aku tgok banyak dah nya post pasal aku lam FB nya..sik kira la MUJI aku & ANOK aku..hehe..trimak jak lah pa orang mok kata... tapi harus ingat, aku buat semua ya untuk kebaikan kawan aku.. aku bnar2 sikdpat bgerek ngan adik BESTFRIEND aku,. SUMPAH.. yup, aku memang EGO..aku xmok bkak hati ku sebab aku takut bila ku bukak hati ku klak,aku mok pake hati apa? hahaha..sikdalah..abg begurau..aku sikmok bukak hati ku sebab hati ku agik di pigang oleh EX ku.. sebabya,aku bnar2 xmok bgerek..bukan bermakna aku GAY lah..hahahahah.. kay lah.. ya jak..mok pegi bukak stall bager lok.. nunggah2 dah bager dibah ya..


asalamualaikum

No comments:

Post a Comment