Thursday 4 August 2011

asalamualaikum semua. :)

malamttok, dah mok dkat pkol 12.. sbnarnya aku dah ngantok bah,. mata pun mok layu2 dah. ekot2 malas lah aku mok update blog ku tok tapi ya lah.. terasa sedeh bh malamtok,bla nya mok kol aku, tapi aku sik mok.. kenak aku masih sayang ngan nya??  aku pelik.. 3 bulan berlalu tanpa apa2 p masih juak sayang ya ada dalam hati aku..kenak aku agik ego oh?? bodoh sik aku?? org dah mok kol, aku sik mok.. argh kebodohan!! tapi, ada kebaikan nya & aa juak keburukannya.. ok, frstly, aku dah fobia.. bila feel dah dtg, ttba ada org nok halang ngan cara mengejut.. aku jenis fobia pun org..banyak benda nok boleh mlah ku fobia.. ya lah satu2 nya, kenak marah secara mengejut,then knak halo dri hidup seseorang,& orang ya adalah org lain dari kmkorang tapi ku sayang nya(maknya).. sik brani gik aku eh.. sik tauk gikk mok molah apa..setiap dugaan, ada hikmah di sebaliknya.. terus terang..aku rindu gilak mok bloyar mcam biasa..aa gelak tawa,ada sedih,ada plentey.. tapi kinek, ny milik org & nya dah ngakuk kinek nya milik org.. maybe nya dah mula syg ngan orang ya.. aku sayang nya.. aku pernah bca sigek msg..daktok ayat nya "JANGAN TINGGALKAN ORANG YANG KtIA SAYANG DEMI ORANG YANG KITA SUKA,KERANA ORANG YANG KITA SUKA AKAN MENINGGALKAN KITA APABILA DIA AKAN MENDAPAT ORANG YANG DIA SAYANG" harap paham lah ayat ya.. aku semakin sunyik bila aku dah jarang msg ngan nya.. bnar, sdeh ku bila sikpat bloya ngan nya.. rasa mok nangis p ku sikpandey.. & aku sik mok ganggu hubungan nya ngan gerek nya.. aku tauk rasa gney bila grek ku dikaco.. aku memang mok layan nya cam biasa, cuma masa jak blom nyuroh ku msg  dakya.. mun boleh, hari2 aku mok tauk nya g cney,dah mkan ubat,dah mkan,dah mandik,pakei baju kdak ney(mesti sennt gambar ya),,smua ya ku mok  tauk..tapi,nya dah ada orang pun.. pa mok buat,pndam jak lah.. aku sengaja msg singkat2,semadi2 sebab aku maok nya boring ngan aku & nya layan gerek nya..  SAYANG gilak aku ngan nya. sik guna mok nyesal.. kalau lah grek nya sik layan nya, aku rasa mok teman jak.. tapi aku dah fobia.. bnar2 fobia.. & aku malu klau mak nya madah dakya dpan adik kkak nya.. gney ku mok bdepan ngan sidak????? AKU MALU BAH!!!!!!!! seolah2 aku tok ngaco grek orgjak..sdangkan nya mdah ngan aku nya sikda gerek.. aduh.. aku dilanda kebuntuan..

okay lah..aku cuma dpt plah ayat tok lam blog & facebook ja.. klau boleh aku mok wish nya bila malam "gud night syg" bila paagi "gud morrning syg" klau tyme puasa "slamat bersaho syg, slamat bepuasa syg,& selamat berbuka syg" now, aku just dpt pdah lam blog jak.. sedih nya aku..& ada gik mok d pdahh kat nya.. "I MISS YOU I LOVE YOU & I WANT TO BE YOUR FOREVER.masih sik nya ingat time ku kenakkan nya time aprilfool ya oh? ingat sik time aku balit dari sabah, terus agak umah nya,hntar minyak wangi n bear yg dipenuhi coklet?nya bg cermin mata trus time ya..ingat sik nya ngan semua ya? stiap mlam & pagi kmkorg 3g.. sampey perasaan rindu ya sik terucap gik.. :"(    arghhhhhhhh! sdeh nya aku time tok..sikpat ku gambarkan.. okay.. ASALAMUALAIKUM.. ILOVEYOU

No comments:

Post a Comment