Tuesday 9 August 2011

apa2 jak lah..

asalamualaikum semua...


malamtok aku mok crita tentang kekurangan dan kelebihan sidia.. hehe..


firstly aku mok crita tentang kekurangan


  1. nya kan, pemejal.. cth: kalau aku tok nak,org nok kuat sikit lah dalam bab tido tok.. bila dah bangun ya memang manas lah.. haha.. then, time ku tido, ku sik suka kalau org bangunkan aku sik cun masa, or time aku baru2 mok tido.. mun nya tok, sik kira aku marah kah sik kah.. dah nama pemejal nak.. aku tok ngalah knak nya... ya ku syg nya..
  2. nya kan... nya ngongkong.. cth: kalau aku kluar kan, mesti nya tnyak,kkdang nya larang n nya buat pekara nok boleh membatalkan niat untuk aku kluar.. sik kesah kah aku kuar ngan laki kah, kawan @ kazen.. ada2 jak..p kadang2 nya bagi juak.. nya ngongkong bkan apa, maybe nya syg aku kot.. :)  --> perasan mode.. haha.. & ya mnunjukan yg nya care ngan aku --> perasan agik.. haha..tp ku ttap syg nya..wlaupun kkadang aku sik tahan.. p/s : mn nya bca tok, nya paham lah k.part ney nya boleh ngongkong n part ney nya xbleh ngongkong k..
  3. nya pemarah.. cth: mun aku buat sesuatu nok sik menyenangkan.. huh.. dtg lah marah nya..dah lah marah mcam singa.. hehe..tapi, ya molah ku sygnya.. nya marah cam singa...tapi, aku marah cam naga.. baru adaa fight :P hehehehehe..




kelebihan nya


  1. nya penyayang.. cth: nya sayang aku.. hehehehehehehe.. ya jak.. --> ada gik aku perasan sitok.. alu ajak ku mun nya baca..
  2. nya caring.. cth: asal ku g cney jak.. mesti ayat tok kuar ' g cney ktk???? balit gik eh! *dalam bunyi mejal nya* & boh balit ahey'  ya nampak bah nya care ngan aku & nya kontrol hidup aku.. hehe.. best.. sweet.. hehehe
  3. nya setia.. cth: dolok lah,crita dolok time mekorg gerek.. nya setia eh ngan aku.. aku cayak nya.. nya memang setia.. p sik tauk kinek lah..
  4. nya cute.. cth: eh, mok tanyak sigek soalan lok.. ' cute lah ktk?????? cute lah nya??? ' hahahah.. wek. kmk gk kiut.. haha.. honestly,antara bnyak mpuan kacak..mak aku lah nok paling kcak & yg ke2 nya lah.. heheh
  5. nya boleh tahan ngan sikap aku.. cth: aku kan pemarah.. kdak naga tek nak, p nya pat tahan gik ngan aku? wah.. restpect lah aku kat nya..  walaupun aku tok kuat marah kan p nya tabah.. sbb ya tauk aku tok naga.. hehe
  6. nya kawan rapat ngan mak nya..tauk sik apa nok ku mksudkan? (nya kongsi papa crta ngan mak nya) .. cth: dalam bgerek nak, aku lebih suka kalau mak org ya tauk n aku lbih suka kalau nya rapat ngan mak nya,, pat nya kongsi crita.. p nok sikbest nya....................................dah2,mlas mok ingt.. :)
  7. nya kinek dah bertudung.. aku suka org k tudung..
  8. nya dgar ckap aku.. cth: mun ku kata jngan,jangan lah nya.. mun ku kata sik suka,sik nya polah.. p ada juak lah nok aku sik suka nya polah..
  9. nya penjeles.. cth: kalau aku wall, inbox, coment ngan mpuan lain.. msti nya marah.. hha..eh, nya jeles.. haha.. p aku gik kuat jeles..& ya lah antara satu sebab nok pat molah hbngan mekdwak ptus..

ya jak lah.. klebihan lbih bnyak dr kkurangan.. so, ubah lah kekurangan ya jadi kelebihan :) dah.. tamat.. & aku tertanyak2.. sampey bila aku akan dapat nya balit??? harap nya akan bg jawapan lah.. :) 

asalamualaikum...

No comments:

Post a Comment