Thursday 11 August 2011

jumaat yang tenang disebaliknya aku tidak mempunyai 'mood' yang elok..

asalamualaikum..


jumaat? hari nok aku paling suka buttttt..............hehe.. ada seseorang insan menghancurkan mud aku.. seorang insan yang sangat special for me.. baruk jak ku mok happy2 ngan nya.. p ya lah tek.. aku kaco grek org.. ney sik dakya.. hehe.. okaylah.. then, straight to the poin lah k..makin lamak makin sik bersemangat ku mok tggu nya.. hehehehehehe :) sik perlu tauk lah pahal kan.. mok carik pempuan lain pun malas juak..  aku takut satu hari kelak bila dah aku tawar hati, perkara nok berlaku kinek berulang kat nya.. harap faham lah k.. hehehehe :) bila satu hari kelak ada org nok dapat pikatkan aku & molah aku 'cair' .. time ya nang sik guna nyesal.. hati aku keras.. bila dah aku syg ngan seseorang ya klak.. susah aku mok lepaskan mcam nya.. tapi...................ya lh..hehe.. bak kata lirik lagu allycat "Ku bukan seorang jutawan,Yang sebagaimana engkau inginkan,Ataupun seorang cendekiawan,Yang dapat mendidik seribu insan" 


dalam kisah tok, aku mok masok kan beberapa lirik lagu lah.. cthnya lagu tok " Andai dapat
Ku undurkan putaran dunia
Inginku ubah semula kata
Dan tingkahlakuku yang salah
Agar kita dapat seiring
Di mercu asmara
tapi.......apa nok kurasa kinek macam lirik lagu tok "Dan hati ini sukar menerima hakikat sebenar
Aku tak terdaya untuk
Memutuskan jalinan cinta
Harus kau akui apa yang terjadi
Kasih berbelah bagi bukan kehendakku
Puas kufikirkan perit perasaan
Namun persoalan tiada jawapan
Puas kufikirkan perit perasaan
Bila sendirian
Semakin kurasa
Ditelan pahit dibuang sayang..thenn, semakin hari harapan aku semakin jauh.. macam lirik lagu tok "Harapan setinggi gunung
Berderai menjadi debu
Mengapakah kisah sedih
Yang selalu ku alami 
hehe. dah lah.. ya jak. aku harap aku akan jadi macam lirik lagu 'akulah kekasihmu' nok ku ingat ' kekasihmu ini trllu ingn kmbli semenjk ia mengetahui kksh mu itu mmbuat mu bersedih oh kksh mu ini akn merasa gmbira andai dapat bersama untk selama lamanya hanya utk menyayangimu hnya utk brcinta lagi' ...

byeee

No comments:

Post a Comment