Thursday 20 October 2011

kisah aku

asalamualaikum..


aku sitok juz mok madah aku sihat2 jak.. n aku buat blog tok sebab aku mok try gney laju dah aku menaip.. so,keep going plah2 blog lah.. ptg tok ku baru pulang dr gymn,.  peenat doe,tapi tak kisah lah.. aku steady jer..but,1 thng i wnt to tell you all yg aku dah mula hilangkan semua dalam kepala aku ni.. aku harap dia bahagia lah dengan pakwer dia tu.. on9 punye on9, tetiba je dia like status aku.. itu mmbuatkan aku makin susah untuk lupa kan nya.. apa motif dia aku pun tak paham.. disini ingin ku katakan bahawa badan aku dah mula rasa penat dan lenguh2 semacam.. pelbagai topik aku nak masokkan kat dlam ni..tp, tu lah mmandngkan badan aku penat,so pasni aku nak mandi n nak rest.. tyme aku kemas bilek aku hr tu, aku selongkar lah barang2 aku,katil2 aku,lastly aku selongkar gelas aku yg berisikan duit syiling..so, hbs tu aku tengok lah ada kichen nama dia.. aduuu, punya lah aku terkenangkan balik kisah silam tu..mmbuatkan otak aku tak tenteram.. so, aku biarkan jer benda tu kat dlam gelas tu.. 


pastu,buat pertama kali dalam 2 bulan ni aku view dia punya profile.. tgok2 satu pun takder die post pape.. ah, lantak lah.. aku bukan sesiapa pon untuk nya.. n aku dah branikan dri dan berkata kpdanya yang aku taknak ganggu dia lagi.. so,sampai sekarang dia tak msg aku.. tu tandenya dah lupe lah kan.. tak kisah lah semua tu.. yg penting aku dah stop bisnes aku dah x lame g aku nak abes blaja.. yeeaaahoo.. yg pasal pompuan,maybe aku ketepikan dulu.. hihih.. okey laaaa asalamualaikum..

No comments:

Post a Comment