Monday 26 December 2011

aku ridu cinta hati

asalamualaikum semua..lamak dah aku sik update blog ku kan..terasa rindu juak mok type bnyak2 panjang2 daktok..hee..kawan2,aku sihat kinek..sihat wal afiat..maksud/motif/sebab aku tulis blog malamtok ada bnyak..p yg paling ku sentuh is pasal gerek ku..aku rindu gilak ngan gerek aku..sik tauk mok ckap apa..nw,kmkorg dah mok dkat 3 mggu knal..sik rasa skejap ya masa berlalu..haritok,malamtok nya baruk balit kuch..gila,aku gila oleh nya..sebab aku terlalu rindukannya.. siktauklah apa mok ckap..ku harap org nok baca blog ku tok paham lah..sebab aku sik tauk mok luahkan kat siapa gik time tok.. nya lah antara sorang pempuan nok benar2 buka hati ku tok..sik sangka dalam keras2 aku tok,ada juak orang nok dapat bukak hati nurani ku tok..betuah lah orang ya..ku harap nya akan hargai apa nok aku polah kat nya.. &&&& aku harap hubungan tok biar lah nok last bagi aku..biapun nya bukan nok first aku.. azam baru aku,aku mok elakkan dirik aku post kat facebook..&& aku mok jadikan blog tok sebagai diari aku..sik kira lah bnyak ney pun follower..bnyak follower p sidak sik baca sik juak guna kan.. blogger tok bia lah nya jadi sahabat nok paling rapat dengan aku. tok jak cara aku untuk mlepaskan aku pun masaalah semua.. ehh,jaoh lari topik aku tek.. pasal gerek.ok,dalam tok,baru 2 orang nok paling special nok d tulis aku.. aku sik pernah jadi gila camtok before tok..bnar,..sebb aku sik trust pempuan jaoh dari aku.. but now aku coba mok hubungan nok lamak..siktauk aku pahal aku telalu bahagia bila dapat besama ngan orang nok bnar2 memahami aku camtok..biarpun ada sikit nok kurang..& nok sik menepati ciri2 pempuan nok aku suka..p sikpa,aku harap hati nya ikhlas nerimak aku.. time tok pukol 1.10 a.m..aku susah mok tido..aku sik tauk pa yang aku tengah fikey..otak ku kuca kacir..sebab aku terlalu bingung ngan keadaan nya kat sinun..agik2 bila nya madah nya mok pindah g kuala lumpur..makin lah aku gila nak..jaoh ya bah..bukan sik konfiden,p aku sik tauk dapat sik mekduak tahan hidup berjauhan.. kalau sama2 setia,ku rasa dapat.. gila eh,aku perlukan tido,aku mok g besenam esok..harap siapa nok baca tok senang2 lah komen kah,bagi pendapat kah okay? k lah..sik mok panjang2..tggu lah ada hari lak ku cerita ngan korang gik k..dalam 2mggu  lebih tok banyak kenangan2 nok aku mok ceritakan..okay..tgu2 n update22 lah aku pun blog..aku janji aku akan update blog tok bila2 masa..k lah..asalamualaikum..

No comments:

Post a Comment